Είσοδος Μελών

ascen-tec.gr

ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ 26 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2012

Μετά από απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου συμμετέχουμε σε κάθε απεργιακή κινητοποίηση που αφορά προβλήματα των Βιοτεχνών-Επαγγελματιών όπως την Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012 κλείσιμο των γραφείων μας λόγω των άθλιων
οικονομικών, κοινωνικών και πολιτικών συνθηκών που επικρατούν.

Διαβάστε περισσότερα

Δ.Τ. ύστερα από τη συνάντηση με τον αρμόδιο Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ Κο Σταθάκη Γιώργο για θέματα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και τον Αρμόδιο Βουλευτή Κο Κοδέλα Δημήτρη για θέματα Παραγωγής και Εμπορίου

Την Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012 πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον αρμόδιο Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ Κο Σταθάκη Γιώργο για θέματα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και τον Αρμόδιο Βουλευτή Κο Κοδέλα Δημήτρη για θέματα Παραγωγής και Εμπορίου στα γραφεία του κόμματος στη Βουλή. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε ύστερα από αίτημα της Ομοσπονδίας μας. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, τους γνωστοποιήσαμε γενικότερα τα προβλήματα του Κλάδου μας και ειδικότερα επικεντρωθήκαμε στα παρακάτω θέματα:

1.Επανάκτηση του επαγγελματικού δικαιώματος του Αδειούχου Εγκαταστάτη στην εγκατάσταση Ανελκυστήρων άνευ ορίου ισχύος και κόστους σε εφαρμογή της Ε.Ο. 95/16 (ΦΕΚ 815/97).

2.Το επάγγελμα του Εγκαταστάτη και Συντηρητή είναι καθ’ όλα ανοιχτό και όχι «κλειστό επάγγελμα» σύμφωνα με την Ε.Ο. 36/2005 (ΦΕΚ 78/25-05-2010 ΠΔ 38) για νομοθετικά ρυθμιζόμενο επάγγελμα.

3.Απορρίπτουμε κάθε διαβάθμιση της άδειας του Εγκαταστάτη όπως επιχειρούν ανάλογα με την εγκατεστημένη ισχύ του κτηρίου.

4.Καταγραφή της ύπαρξης του επαγγέλματος του Εγκαταστάτη-Συντηρητή στο ΦΕΚ 46/24-01-2011 στο οποίο καταγράφονται και άλλα τεχνικά επαγγέλματα.

5.Κατάργηση της αντικατάστασης της επαγγελματικής εμπειρίας με «παρακολούθηση ειδικών προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης από εγκεκριμένους φορείς» άρθρο 4 παράγ.1 και 2 ν.3982 ΦΕΚ 143/17-06-2011 λόγω της διακύβευσης της ζωής και αρτιμέλειας από απειρία (υπάρχουν καταγραμμένα δυστυχήματα). Η εμπειρία αποκτάται όχι από το σχολείο (ιδιωτικούς φορείς) αλλά από την εργασία υπό την επίβλεψη του αδειούχου Συντηρητή ή Εγκαταστάτη Ανελκυστήρων.

6.Στην καταγραφή όλων των ανελκυστήρων της χώρας, με δεδομένο ότι ένας τεράστιος αριθμός τους δεν είναι καταγεγραμμένος!

7.Στην καταχώρηση του ανελκυστήρα με ορθό και λειτουργικό τρόπο και με κατάθεση του σχετικού πιστοποιητικού στις αρμόδιες Υπηρεσίες, σύμφωνα με όσα εφαρμόζονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

8.Στη συντήρηση του ανελκυστήρα από αδειοδοτημένο κινητό συνεργείο, με τις ορθές διαδικασίες για την προστασία των Πολιτών.

9.Στη συχνότητα (και όχι περιοδικότητα) συντήρησης, που απαιτείται για την ασφαλή και απρόσκοπτη λειτουργία του ανελκυστήρα, εξασφαλίζοντας τη σωματική ακεραιότητα των επιβατών.

 10. Στις ορθές διαδικασίες αναβάθμισης των ασφαλιστικών διατάξεων και πιστοποίησης του ανελκυστήρα, απέναντι σε οικονομικά συμφέροντα με γνώμονα την οικονομική προστασία των Πολιτών.

 11. Στους απαραίτητους δειγματοληπτικούς ελέγχους, τη συγκρότηση των σχετικών επιτροπών και οργάνων και τη βελτίωση των διαδικασιών για τυχόν ατυχήματα.

 12. Στις περιπτώσεις διακοπής λειτουργίας του ανελκυστήρα για λόγους επικινδυνότητας και τις σχετικές κυρώσεις για την απόκρυψη της ύπαρξης ανελκυστήρα.

 13. Στην υποχρεωτική Ασφάλιση Αστικής Ευθύνης.

 14. Τέλος, στην προστασία ενός υγιούς Κλάδου από τη διαφαινόμενη «καρτελοποίηση», με απειλή τη μείωση του επιπέδου των προσφερομένων υπηρεσιών, την αύξηση της ανεργίας , σημαντικότατες απώλειες από τα ασφαλιστικά ταμεία και τη δραματική μείωση φορολογικών εσόδων από το Κράτος.

Συνεπώς η Ομοσπονδία μας (Π.Ο.Β.Ε.Σ.Α.) σκοπό και στόχο έχει:  
 

Πρώτον, την ασφάλεια και προστασία των πολιτών-επιβατών του ανελκυστήρα.
 

Δεύτερον, τη διασφάλιση των συμφερόντων της κοινωνίας και της Πολιτείας, όσον αφορά την προστασία από παράνομες πράξεις και την αντιμετώπιση της διαπλοκής, της φοροδιαφυγής, της εισφοροδιαφυγής, της απώλειας θέσεων εργασίας και της απώλειας νομίμων εσόδων από το κράτος.
  

Τρίτον, την προστασία ενός υγιούς Κλάδου από διαφαινόμενους κινδύνους δημιουργίας ολιγοπωλίων, εις βάρος εν τέλει της ασφάλειας και της σωματικής ακεραιότητας των επιβατών των ανελκυστήρων.
 

Τέταρτον, την προστασία της κλαδικής συλλογικής σύμβασης, στη διατήρηση των σημερινών θέσεων εργασίας αλλά και τη δημιουργία 5800 νέων θέσεων εργασίας και 3750 για μια 5 ετία.

Πέμπτον, τη συμμόρφωση της νομοθεσίας και των διαδικασιών, σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά δεδομένα.
   Συμφωνήθηκε από κοινού συνάντηση με τον Αρμόδιο Βουλευτή σε θέματα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καθώς επίσης και με τις Επιτροπές εργασίας.

 

P1000575 b P1000576 b   

P1000579 b

 

Δελτίο Τύπου ύστερα από τη συνάντηση με την αρμόδια Βουλευτή της Δημοκρατικής Αριστεράς Κα Ξηροτύρη Ασημίνα για θέματα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

Την Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012 πραγματοποιήθηκε συνάντηση με την αρμόδια Βουλευτή της Δημοκρατικής Αριστεράς κα Ξηροτύρη Ασημίνα για θέματα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων στα γραφεία του κόμματος στη Βουλή. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε ύστερα από αίτημα της Ομοσπονδίας μας. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, τους γνωστοποιήσαμε γενικότερα τα προβλήματα του Κλάδου μας και ειδικότερα επικεντρωθήκαμε στα παρακάτω θέματα:

1.Επανάκτηση του επαγγελματικού δικαιώματος του Αδειούχου Εγκαταστάτη στην εγκατάσταση Ανελκυστήρων άνευ ορίου ισχύος και κόστους σε εφαρμογή της Ε.Ο. 95/16 (ΦΕΚ 815/97).

2.Το επάγγελμα του Εγκαταστάτη και Συντηρητή είναι καθ’ όλα ανοιχτό και όχι «κλειστό επάγγελμα» σύμφωνα με την Ε.Ο. 36/2005 (ΦΕΚ 78/25-05-2010 ΠΔ 38) για νομοθετικά ρυθμιζόμενο επάγγελμα.

3.Απορρίπτουμε κάθε διαβάθμιση της άδειας του Εγκαταστάτη όπως επιχειρούν ανάλογα με την εγκατεστημένη ισχύ του κτηρίου.

4.Καταγραφή της ύπαρξης του επαγγέλματος του Εγκαταστάτη-Συντηρητή στο ΦΕΚ 46/24-01-2011 στο οποίο καταγράφονται και άλλα τεχνικά επαγγέλματα.

5.Κατάργηση της αντικατάστασης της επαγγελματικής εμπειρίας με «παρακολούθηση ειδικών προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης από εγκεκριμένους φορείς» άρθρο 4 παράγ.1 και 2 ν.3982 ΦΕΚ 143/17-06-2011 λόγω της διακύβευσης της ζωής και αρτιμέλειας από απειρία (υπάρχουν καταγραμμένα δυστυχήματα). Η εμπειρία αποκτάται όχι από το σχολείο (ιδιωτικούς φορείς) αλλά από την εργασία υπό την επίβλεψη του αδειούχου Συντηρητή ή Εγκαταστάτη Ανελκυστήρων.

6.Στην καταγραφή όλων των ανελκυστήρων της χώρας, με δεδομένο ότι ένας τεράστιος αριθμός τους δεν είναι καταγεγραμμένος!

7.Στην καταχώρηση του ανελκυστήρα με ορθό και λειτουργικό τρόπο και με κατάθεση του σχετικού πιστοποιητικού στις αρμόδιες Υπηρεσίες, σύμφωνα με όσα εφαρμόζονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

8.Στη συντήρηση του ανελκυστήρα από αδειοδοτημένο κινητό συνεργείο, με τις ορθές διαδικασίες για την προστασία των Πολιτών.

9.Στη συχνότητα (και όχι περιοδικότητα) συντήρησης, που απαιτείται για την ασφαλή και απρόσκοπτη λειτουργία του ανελκυστήρα, εξασφαλίζοντας τη σωματική ακεραιότητα των επιβατών.

 10. Στις ορθές διαδικασίες αναβάθμισης των ασφαλιστικών διατάξεων και πιστοποίησης του ανελκυστήρα, απέναντι σε οικονομικά συμφέροντα με γνώμονα την οικονομική προστασία των Πολιτών.

 11. Στους απαραίτητους δειγματοληπτικούς ελέγχους, τη συγκρότηση των σχετικών επιτροπών και οργάνων και τη βελτίωση των διαδικασιών για τυχόν ατυχήματα.

 12. Στις περιπτώσεις διακοπής λειτουργίας του ανελκυστήρα για λόγους επικινδυνότητας και τις σχετικές κυρώσεις για την απόκρυψη της ύπαρξης ανελκυστήρα.

 13. Στην υποχρεωτική Ασφάλιση Αστικής Ευθύνης.

 14. Τέλος, στην προστασία ενός υγιούς Κλάδου από τη διαφαινόμενη «καρτελοποίηση», με απειλή τη μείωση του επιπέδου των προσφερομένων υπηρεσιών, την αύξηση της ανεργίας , σημαντικότατες απώλειες από τα ασφαλιστικά ταμεία και τη δραματική μείωση φορολογικών εσόδων από το Κράτος.

Συνεπώς η Ομοσπονδία μας (Π.Ο.Β.Ε.Σ.Α.) σκοπό και στόχο έχει:  
 

Πρώτον, την ασφάλεια και προστασία των πολιτών-επιβατών του ανελκυστήρα.
 

Δεύτερον, τη διασφάλιση των συμφερόντων της κοινωνίας και της Πολιτείας, όσον αφορά την προστασία από παράνομες πράξεις και την αντιμετώπιση της διαπλοκής, της φοροδιαφυγής, της εισφοροδιαφυγής, της απώλειας θέσεων εργασίας και της απώλειας νομίμων εσόδων από το κράτος.
  

Τρίτον, την προστασία ενός υγιούς Κλάδου από διαφαινόμενους κινδύνους δημιουργίας ολιγοπωλίων, εις βάρος εν τέλει της ασφάλειας και της σωματικής ακεραιότητας των επιβατών των ανελκυστήρων.
 

Τέταρτον, την προστασία της κλαδικής συλλογικής σύμβασης, στη διατήρηση των σημερινών θέσεων εργασίας αλλά και τη δημιουργία 5800 νέων θέσεων εργασίας και 3750 για μια 5 ετία.

Πέμπτον, τη συμμόρφωση της νομοθεσίας και των διαδικασιών, σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά δεδομένα.
   Συμφωνήθηκε από κοινού συνάντηση με τον Αρμόδιο Βουλευτή σε θέματα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καθώς επίσης και με τις Επιτροπές εργασίας.

 

P1000571 b  P1000572 b

P1000573 b

Δελτίο Τύπου ύστερα από τη συνάντηση με τη Γ.Γ. του Κ.Κ.Ε. κα Αλέκα Παπαρήγα

Την Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012 πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τη Γ.Γ. του Κ.Κ.Ε. κα Αλέκα Παπαρήγα στα γραφεία του κόμματος στον Περισσό. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε ύστερα από αίτημα της Ομοσπονδίας μας. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήσαμε τα προβλήματα του Κλάδου μας και περισσότερο επικεντρωθήκαμε στα παρακάτω θέματα:

  1. Επανάκτηση του επαγγελματικού δικαιώματος του Αδειούχου Εγκαταστάτη στην εγκατάσταση Ανελκυστήρων άνευ ορίου ισχύος και κόστους σε εφαρμογή της Ε.Ο. 95/16 (ΦΕΚ 815/97). Η εφαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 95/16/ΕΚ ( ΦΕΚ 815/1997) σχετικά με τα επαγγελματικά δικαιώματα και την Άδεια Εγκαταστάτη, που παραμένει από χρόνια ανενεργή δημιουργεί μία κατάσταση αναντιστοιχίας με τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και διατήρηση συντεχνιακών αντιλήψεων.
  2. Το επάγγελμα του Εγκαταστάτη και Συντηρητή είναι καθ’ όλα ανοιχτό και όχι «κλειστό επάγγελμα» σύμφωνα με την Ε.Ο. 36/2005 (ΦΕΚ 78/25-05-2010 ΠΔ 38) για νομοθετικά ρυθμιζόμενο επάγγελμα. Όπως επίσης με την Ε.Ο. 123/2006-ν.3844 ΦΕΚ 63/03-05-2010 ορίζονται οι «επιτακτικοί λόγοι δημοσίου συμφέροντος» «όπως αναγνωρίζονται από τη νομολογία του δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων» «δημόσια ασφάλεια, η δημόσια υγεία, η προστασία καταναλωτών…». Συνεπώς διατήρηση της Άδειας του 2 μέλους κινητού συνεργείου Συντήρησης.
  3. Απορρίπτουμε κάθε διαβάθμιση της άδειας του Εγκαταστάτη όπως επιχειρούν ανάλογα με την εγκατεστημένη ισχύ του κτηρίου.
  4. Καταγραφή της ύπαρξης του επαγγέλματος του Εγκαταστάτη-Συντηρητή σύμφωνα με το ΦΕΚ 46/24-01-2011.
  5. Κατάργηση της αντικατάστασης της επαγγελματικής εμπειρίας με «παρακολούθηση ειδικών προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης από εγκεκριμένους φορείς» άρθρο 4 παράγ.1 και 2 ν.3982 ΦΕΚ 143/17-06-2011 λόγω της διακύβευσης της ζωής και αρτιμέλειας από απειρία (υπάρχουν καταγραμμένα δυστυχήματα). Η εμπειρία αποκτάται όχι από το σχολείο (ιδιωτικούς φορείς) αλλά από την εργασία υπό την επίβλεψη του αδειούχου Συντηρητή ή Εγκαταστάτη Ανελκυστήρων.
  6. Στην καταγραφή όλων των ανελκυστήρων της χώρας, με δεδομένο ότι ένας τεράστιος αριθμός τους δεν είναι καταγεγραμμένος!
  7. Στην καταχώρηση του ανελκυστήρα με ορθό και λειτουργικό τρόπο και με κατάθεση του σχετικού πιστοποιητικού στις αρμόδιες Υπηρεσίες, σύμφωνα με όσα εφαρμόζονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
  8. Στη συντήρηση του ανελκυστήρα από αδειοδοτημένο κινητό συνεργείο, με τις ορθές διαδικασίες για την προστασία των Πολιτών.
  9. Στη συχνότητα (και όχι περιοδικότητα) συντήρησης, που απαιτείται για την ασφαλή και απρόσκοπτη λειτουργία του ανελκυστήρα, εξασφαλίζοντας τη σωματική ακεραιότητα των επιβατών.
  10. Στις ορθές διαδικασίες αναβάθμισης των ασφαλιστικών διατάξεων και πιστοποίησης του ανελκυστήρα, απέναντι σε οικονομικά συμφέροντα με γνώμονα την οικονομική προστασία των Πολιτών.
  11. Στους απαραίτητους δειγματοληπτικούς ελέγχους, τη συγκρότηση των σχετικών επιτροπών και οργάνων και τη βελτίωση των διαδικασιών για τυχόν ατυχήματα.
  12. Στις περιπτώσεις διακοπής λειτουργίας του ανελκυστήρα για λόγους επικινδυνότητας και τις σχετικές κυρώσεις για την απόκρυψη της ύπαρξης ανελκυστήρα.
  13. Στην υποχρεωτική Ασφάλιση Αστικής Ευθύνης.
  14. Τέλος, στην προστασία ενός υγιούς Κλάδου από τη διαφαινόμενη «καρτελοποίηση», με απειλή τη μείωση του επιπέδου των προσφερομένων υπηρεσιών, την αύξηση της ανεργίας , σημαντικότατες απώλειες από τα ασφαλιστικά ταμεία και τη δραματική μείωση φορολογικών εσόδων από το Κράτος.

    Συνεπώς η Ομοσπονδία μας (Π.Ο.Β.Ε.Σ.Α.) σκοπό και στόχο έχει:  
Πρώτον, την ασφάλεια και προστασία των πολιτών-χρηστών του ανελκυστήρα.
Δεύτερον, τη διασφάλιση των συμφερόντων της κοινωνίας και της Πολιτείας, όσον αφορά την προστασία από παράνομες πράξεις και την αντιμετώπιση της διαπλοκής, της φοροδιαφυγής, της εισφοροδιαφυγής, της απώλειας θέσεων εργασίας και της απώλειας νομίμων εσόδων από το κράτος.
Τρίτον, την προστασία ενός υγιούς Κλάδου από διαφαινόμενους κινδύνους δημιουργίας ολιγοπωλίων, εις βάρος εν τέλει της ασφάλειας και της σωματικής ακεραιότητας των επιβατών των ανελκυστήρων.
Τέταρτον, την προστασία της κλαδικής συλλογικής σύμβασης, στη διατήρηση των σημερινών θέσεων εργασίας αλλά και τη δημιουργία 5800 νέων θέσεων εργασίας και 3750 για μια 5 ετία.
Πέμπτον, τη συμμόρφωση της νομοθεσίας και των διαδικασιών, σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά δεδομένα.
Συμφωνήθηκε από κοινού συνάντηση με τον Αρμόδιο Βουλευτή σε θέματα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καθώς επίσης και με τις Επιτροπές εργασίας.

 

P1000542 b  P1000544 b

P1000545 b  P1000546 b

P1000547 b  P1000548 b

P1000549 b

 

 

 

Δελτίο Τύπου ύστερα από τη συνάντηση με τον Πρόεδρο των Ανεξάρτητων Ελλήνων κο Πάνο Καμμένο

Την Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012 πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον Πρόεδρο των Ανεξάρτητων Ελλήνων κο Καμμένο Πάνο στα γραφεία του κόμματος στη Λεωφ. Συγγρού. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε ύστερα από αίτημα της Ομοσπονδίας μας. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήσαμε τα προβλήματα του Κλάδου μας και περισσότερο επικεντρωθήκαμε στα παρακάτω θέματα:

  1. Επανάκτηση του επαγγελματικού δικαιώματος του Αδειούχου Εγκαταστάτη στην εγκατάσταση Ανελκυστήρων άνευ ορίου ισχύος και κόστους σε εφαρμογή της Ε.Ο. 95/16 (ΦΕΚ 815/97). Η εφαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 95/16/ΕΚ ( ΦΕΚ 815/1997) σχετικά με τα επαγγελματικά δικαιώματα και την Άδεια Εγκαταστάτη, που παραμένει από χρόνια ανενεργή δημιουργεί μία κατάσταση αναντιστοιχίας με τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και διατήρηση συντεχνιακών αντιλήψεων.
  2. Το επάγγελμα του Εγκαταστάτη και Συντηρητή είναι καθ’ όλα ανοιχτό και όχι «κλειστό επάγγελμα» σύμφωνα με την Ε.Ο. 36/2005 (ΦΕΚ 78/25-05-2010 ΠΔ 38) για νομοθετικά ρυθμιζόμενο επάγγελμα. Όπως επίσης με την Ε.Ο. 123/2006-ν.3844 ΦΕΚ 63/03-05-2010 ορίζονται οι «επιτακτικοί λόγοι δημοσίου συμφέροντος» «όπως αναγνωρίζονται από τη νομολογία του δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων» «δημόσια ασφάλεια, η δημόσια υγεία, η προστασία καταναλωτών…». Συνεπώς διατήρηση της Άδειας του 2 μέλους κινητού συνεργείου Συντήρησης.
  3. Απορρίπτουμε κάθε διαβάθμιση της άδειας του Εγκαταστάτη όπως επιχειρούν ανάλογα με την εγκατεστημένη ισχύ του κτηρίου.
  4. Καταγραφή της ύπαρξης του επαγγέλματος του Εγκαταστάτη-Συντηρητή σύμφωνα με το ΦΕΚ 46/24-01-2011.
  5. Κατάργηση της αντικατάστασης της επαγγελματικής εμπειρίας με «παρακολούθηση ειδικών προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης από εγκεκριμένους φορείς» άρθρο 4 παράγ.1 και 2 ν.3982 ΦΕΚ 143/17-06-2011 λόγω της διακύβευσης της ζωής και αρτιμέλειας από απειρία (υπάρχουν καταγραμμένα δυστυχήματα). Η εμπειρία αποκτάται όχι από το σχολείο (ιδιωτικούς φορείς) αλλά από την εργασία υπό την επίβλεψη του αδειούχου Συντηρητή ή Εγκαταστάτη Ανελκυστήρων.
  6. Στην καταγραφή όλων των ανελκυστήρων της χώρας, με δεδομένο ότι ένας τεράστιος αριθμός τους δεν είναι καταγεγραμμένος!
  7. Στην καταχώρηση του ανελκυστήρα με ορθό και λειτουργικό τρόπο και με κατάθεση του σχετικού πιστοποιητικού στις αρμόδιες Υπηρεσίες, σύμφωνα με όσα εφαρμόζονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
  8. Στη συντήρηση του ανελκυστήρα από αδειοδοτημένο κινητό συνεργείο, με τις ορθές διαδικασίες για την προστασία των Πολιτών.
  9. Στη συχνότητα (και όχι περιοδικότητα) συντήρησης, που απαιτείται για την ασφαλή και απρόσκοπτη λειτουργία του ανελκυστήρα, εξασφαλίζοντας τη σωματική ακεραιότητα των επιβατών.
  10. Στις ορθές διαδικασίες αναβάθμισης των ασφαλιστικών διατάξεων και πιστοποίησης του ανελκυστήρα, απέναντι σε οικονομικά συμφέροντα με γνώμονα την οικονομική προστασία των Πολιτών.
  11. Στους απαραίτητους δειγματοληπτικούς ελέγχους, τη συγκρότηση των σχετικών επιτροπών και οργάνων και τη βελτίωση των διαδικασιών για τυχόν ατυχήματα.
  12. Στις περιπτώσεις διακοπής λειτουργίας του ανελκυστήρα για λόγους επικινδυνότητας και τις σχετικές κυρώσεις για την απόκρυψη της ύπαρξης ανελκυστήρα.
  13. Στην υποχρεωτική Ασφάλιση Αστικής Ευθύνης.
  14. Τέλος, στην προστασία ενός υγιούς Κλάδου από τη διαφαινόμενη «καρτελοποίηση», με απειλή τη μείωση του επιπέδου των προσφερομένων υπηρεσιών, την αύξηση της ανεργίας , σημαντικότατες απώλειες από τα ασφαλιστικά ταμεία και τη δραματική μείωση φορολογικών εσόδων από το Κράτος.

    Συνεπώς η Ομοσπονδία μας (Π.Ο.Β.Ε.Σ.Α.) σκοπό και στόχο έχει:  
Πρώτον, την ασφάλεια και προστασία των πολιτών-χρηστών του ανελκυστήρα.
Δεύτερον, τη διασφάλιση των συμφερόντων της κοινωνίας και της Πολιτείας, όσον αφορά την προστασία από παράνομες πράξεις και την αντιμετώπιση της διαπλοκής, της φοροδιαφυγής, της εισφοροδιαφυγής, της απώλειας θέσεων εργασίας και της απώλειας νομίμων εσόδων από το κράτος.
Τρίτον, την προστασία ενός υγιούς Κλάδου από διαφαινόμενους κινδύνους δημιουργίας ολιγοπωλίων, εις βάρος εν τέλει της ασφάλειας και της σωματικής ακεραιότητας των επιβατών των ανελκυστήρων.
Τέταρτον, την προστασία της κλαδικής συλλογικής σύμβασης, στη διατήρηση των σημερινών θέσεων εργασίας αλλά και τη δημιουργία 5800 νέων θέσεων εργασίας και 3750 για μια 5 ετία.
Πέμπτον, τη συμμόρφωση της νομοθεσίας και των διαδικασιών, σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά δεδομένα.
Συμφωνήθηκε από κοινού συνάντηση με τον Αρμόδιο Βουλευτή σε θέματα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καθώς επίσης και με τις Επιτροπές εργασίας.

P1000537 b  P1000538 b

P1000539 b  P1000540 b

P1000541 b

 

 

 

 

Ευρωπαϊκή εκστρατεία για την Ασφάλεια και Υγεία στην Εργασία 2012-2013

Το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας πραγματοποίησε στις 6 Ιουλίου 2012 στο χώρο ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ του Δήμου Αθηναίων ημερίδα με θέμα: "Πρόληψη των κινδύνων στην εργασία με τη συμμετοχή όλων". Την Ομοσπονδία μας εκπροσώπησε ο Πρόεδρος και Συνάδελφος Βλασόπουλος Π.Γεώργιος και το μέλος Συνάδελφος Κόκαλας Θωμάς. Ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας μας τοποθετήθηκε στα θέματα Ασφάλειας και Υγιεινής στο χώρο της εργασίας καθώς και σε θέματα σχετικά με το Υπουργείο Ανάπτυξης.

 

2V3C8100 b   2V3C8130 b

2V3C8128 b 2V3C8401 b

 

 

IMG 6683 b IMG 6677 b

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ_6_7_2012.pdf124.57 KB

Επιστολή για "σχέδιο Π.Δ."

Σας ενημερώνουμε για την επιστολή που στείλαμε στο Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σχετικά με το Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας.

διαβάστε περισσότερα55 KB

Κοινή πρόταση (2009) Υπουργείου Ανάπτυξης-Π.Ο.Β.Ε.Σ.Α.-Εμπλεκόμενων Φορέων309.33 KB

Δημοσιεύματα

Δελτία τύπου του ΚΚΕ για τη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012 με την Π.Ο.Β.Ε.Σ.Α.:

 

http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6967154

 

http://www.ana.gr/pressReleaseView.php?id=27759&doc_id=11545293

Νομοθεσία